who you are

hallå där! oj va jag får ångest över att jag inte gör någonting annat om dagarna en att ligga inne. imorgon får de bli en ändring på de. gårdagen slutade iallafall med att vi gick till friskis i snöstormen sen gick vi även hem också i snöstormen. inte illa om jag får säga de själv. iallafall så duschade vi och kröp ner i soffan efter de för lite mys framför wallander resten av kvällen. somnade vi sådär tolv kanske. om inte tidigare. Ja och sen idag då har vi bara ätit frukost och kollar på big brother känns det som. inte okej alls. eller juste jag har faktiskt tränat också. men som tur är så är inte dagen slut. ja ska hitta på någonting med saknade emma senare. vilket kommer att bli en bra avslutning på denna dag. hör av mig senare om ni har tur. puss
bild från i somras (söta lår...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0