helgen

Hej på er! helgen har redan rusat förbi. så jag tänkte att jag kunde ta och berätta lite om den. I fredags runt elva möta jag upp julia och dem andra för att titta på innebandycupen på skolan. var väl kvar till halv fem då isak och hans lag åkt ut. var rätt så skönt ändå för jag var så jävla trött. I går var jag barnvakt åt filip på kvällen. Vi åt hemmagjord pizza och kollar på scooby doo. innan de var dags att sova. Isak och johan gjorde oss sällskap under kvällen. Somande sedaa strax efter tolv med isak vid min sida. idag har jag mest tagit de lungt. isak stack hem strax efter ett då jag några timmar senare möttte upp julia för en promenad i det fina vädrat. blev även en solning på det. Sen gick jag hem till isak där det bjöds på fin fin mat. blev så mycket som spagetti med räkor och oxféle. oj vad de satt fint. till efterrätt blev det fruktsallad och glass i stora lass!!!! Nu är tyvärr helgen slut och skolan börjar om på nytt...
en ynka bild från helgen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka är det på bilden? :)

2012-01-31 @ 19:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0