I FINALLY UNDERSTOOD WHAT TRUE LOVE MEANT

kan ju ta och berätta lite kort om min lediga tid efter skolan. slutade vid tre då isak satt och väntade. vi gick ner på stan för att uträtta lite saker. han köpte saker till skolan och jag födelsedagspresent till ludde som fyller år på lördag. Sen tog vi bussen hem till mormor och morfar för lite mat. johan var även där. massor av god mat! Senare gick jag och isak hem till honom för att kolla på film och mysa. nu har jag kommit hem för ett tag sedan. har inte hunnit mer så mycket saker. men jag och mamma har iallafall hunnit boka biobilljetter till på fredag då hon jag och johan ska se "Hamilton". vi ska även ut och äta någonstans. De var de. nu ska jag välja kläder tills imorgon. sen blir det läggdags för min del. godnatt!
en kväll jag aldrig kommer glömma. kommer alltid finnas i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0