jag önskar mig...

Hallå i stugan! vi kan väl kalla mig pank om inte PANK. Pallar inte. först spärrade mamma min mobilräkning så jag bara kan ringa och skicka bussbilljett för 300 kr. Så nu kan jag absolut inte ringa någon. Sen har jag även inga pengar på mitt kort så jag kunde inte köpa bussbilljett på de heller. så då fanns det bara ett sätt att göra de på. Så isak skickade en bussbilljett åt mig när jag skulle hem. Sen så säger bussgubben att jag måste jag måste ha med mig billjetten på bussen när jag åker. blev i allafall skit irriterad. Fick iallafall med mig hans mobil hem så fick han ta min. dagens fail. Sen har vi en sak idag som har gjort hela min skoldag till jag vet inte vad. Så här ligger det till förstår ni. jag hade mitt minneskort i datorn för några dagar sen. Det innehåller alla mina sommarbilder från förra året. Sen tappade jag iallafall det i skolan och fick verkligen panik över att någon kanske hittar de och kollar igenom alla bilder. Nu har de gått några dagar och idag på våran svenska kom min naturkunskapslärare in och gav de till mig. Fatta hur lycklig jag blev!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De var allt från mig på ett tag. Ha de bra!

här får ni därför en bild från minneskortet. Det är mina sju olika sorters blommor från middsommarafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0