kärleken övervinner allt

god kväll! helgen har jag spenderat tillsammans med isak och failmjen. även om isak ingår i den så tror jag inte det är så mycka som fattar att jag menar isak också när jag säger det så. iallafall så i fredags så stack jag och isak hem till mig för att äta lite god mat tillsammans med resten av familjen. hemmagjord pizza stod på menyn. oj så gott det var. alltid lika gott. resten av kvällen spenderade jag och isak nere på mitt rum ensamma. dagen där på vakande jag upp brevid min prins. vi åt frukost. sen begav jag och johan oss till mormor och morfar på en fika medans isak gick hem. Var där hemma i några timmar innan vi sakta började gå hem igen. Vid åtta tiden samma kväll hade isak match ute i tierp så då åkte vi dit. vinnst med 4-1 slutade matchen. isak gjorde även ett mål och gjorde sönder klubban. 1200 kr åt skogen... menmen kollade på harry potter ner vi kom hem iallafall. även dagen där på. sista och första. mer orkar jag inte dra. hade iallafall en mysig kväll med mamma och johan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0