tillbaka i de mörka

hallå i stugan! ligger i sängen och snackar med julia på andra sidan datorn. sitter och klagar på vårat otroligt dåliga schema. aja kul för er att veta. iallafall så har jag dem två senaste dagarna spenderat tillsammans med isak. igår var vi mest hemma och så senare på kvällen stack båda och träna på olika håll. sen hade vi bestämmt att träffas på stan och äta på något mysigt ställe. de slutade med att vi hamnade på burger king. eftersom att de var så sent... menmen. vi gick hem och badade och sen kollade vi på film. sen har vi då dagens händelser. vi har varit på stan+gränby för att hitta byxor till mig. fick även med mig lite annat hem som jag ska försöka visa snart. nu på kvällen har vi kollat på tv och tränat. aja allt från mig idag. hörs!
skola imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0