jag kan inte ens beskriva hur mycket jag älskar dig

Idag är de exakt 21 månader sen vi blev tillsammans. De var som en dröm jag hade drömmt i flera år. Från första dagen i sjuan då jag mötte din blick för första gången. Vi va blyga första gången vi sågs. Ingenting någon av oss kan neka till. Men efter att vi hade träffats några gånger så gick allt så enkelt. Vi hade kul tillsammans. De var första gången då jag kände att jag verkligen kunde vara mig själv inför dig. Hur knäppa saker jag än sa så tyckte du att de var sött. Hur ful jag än såg ut på morgonen när vi vakna så sa du att jag var fin. Jag har aldrig kännt mig så uppskattad av en person som jag faktiskt kände mig i din närhet. Jag älskar dig isak. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta. De vet du. För alltid. Du är de bästa som finns och jag älskar dig min fina Isak.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-07-15 @ 21:17:10
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0