midsommar

Nu var de ett tag sedan jag uppdaterade på denna sida. Ser att blogg.se har ändrat hela sidan. Inget jag förstår mig på. Midsommar har iallafall paserat. Hade de riktigt bra. Dagen innan åkte isak, ludde, stefan och jag ut till öregrund för att bosätta oss en natt hos familjen andersson. Kanon fint var det där. Vi tog båten ut och fiska. Vi åkte även vattenskoter. Vilket jag aldrig gjort förut. Vid tre på midsommarafton tog vi bussen hem till uppsala föratt göra oss iordning föratt sedan åka vidare till jocke där vi grillade ocjh så. Vi sov sedan hemma hos isak. dagen där på gjorde vi inte så mycket till en början. Drog till donken och åt. Underbart! Senare på kvällen tog vi bussen hem till eric där vi spenderade resten av kvällen. Innan vi tog buseb hem för att sova en stund. Nu ska jag ta min efterlängtade dusch. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0