onsdag

Ser att de var en hel vecka sen jag skrev senast. Men men den här veckan har var rätt strässig. Haft mycket att tänka på inför resan och så. Idag har jag varit hemma hos isaks farmor och farfar på lunch. Sen tog jag bussen ner på stan med isak där vi gick skilda vägar. Jag skulle nämligen ta en mysfika med emma och anni. Vi hade de kul som vanligt. Sen gick vi en kortis nere på stan innan mamma kom och vi gick och åt middag tillsammans på tacobar. Jätte mysigt. Nu sitter jag hemma och kollar på film med mamma. Jag ska strax packa klart de sista innan jag åker in till stan imorgon. Vi tar nämligen planet tidigt på fredag morgon. Nu har jag ingenting mer att säga. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0