1912-2012

hej på er! hoppas att ni har haft en bra helg. de var iallafall jag haft. började på fredag morgon då vi tog bilen upp till släkten för att gå på begravning. sorligt och kändslosamt. men samtidigt kul att träffa släkten igen. var så himla längen sedan. efter begravningen så tog jag, pappa, johan och filip bilen vidare hem till farfar i filipstad. där vi även övernattade. lika kul att träffa honom också. åt god mat och hade de trevligt. dagen där på så tog vi bilen hem redan vid ett. men innan de så tog vi en tur på kyrkogården följt av en sväg till ett mat ställe där vi åt as god mat!!!! när vi väl kom hem till uppsala igen så började jag fixa mig för att åka ut till storvreta med isak för att fira jesper. vid tio tiden tog vi bussen hem för att kolla klart på en film som vi inte hade sätt klart! sen var de sovdags. idag har vi mest chillat. åkte hem ett tag för att ducha och så. sen tillbaka för att göra våfflor med ludde och isak. blev riktigt bra. vid kvart i sex var de dax för bio. som slutade vid åtta då jag tog bussen hem till mig för att umgås med familje. (bilder kommer imorgon) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0