hejhejhejhejhej

Hej på er! sitter för tillfället i skolan och har hålltimme från psykologin. kanske inte de roligaste. men de fungerar lixom. skulle hellre slutat en och en halv timme tidigare om jag så fick. menmen. finns inget att göra åt. Sluta iallafall vid fyra då jag tar bussen till gamlis och sdan vidare till allians. Vi har bestämmt att vi ska äta kebab innan vi går till allians. ska bli jätte gott. Sen blir de iallafall match mot valhall. sen hem och säga hej då till isak. För imorgon ska jag nämligen på begravning så de blir att sitta i bilen hela dagen. efter begravningen ska vi hem till farfar som jag inte har träffat på mega länge. så de ska bli jätte kul! nu ska jag sluta. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0