helgen bara flög iväg.

hej allihopa! hoppas ni har haft en lika bra helg som jag har haft. som sagt var jag på middag hemma hos johanna i fredag. hade verkligen super trevligt! blev tyvärr en rätt så tidig hemgång för mig.. menmen. isak kom iallafall och hoppade av vid min busshållplats för att sedan ta bussen vidare hem till honom. somnade gott den kvällen. dagen där på hände de inte så mycket. jag åkte hem för att packa. men tog jag mig tillbaka till isak. vi tog även årets första moppetur. blev även en jäte god middag där hemma. följt av en film. Sen var vi inne på söndagen då de stod match på schemat. uppstigning redan vid kvart över sex. helvete va tidigt. efter matchen åkte jag och isak och åt lunch hos isaks farmor och farfar. jätte gott och trevligt. Nu på kvällen har vi mest pluggar och haft de mysigt! jag hör av mig snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0