I will never be the same without you

Hej på er! hoppas det är bra med er. ligger för tillfället i sängen och myser med mina tre gosedjur. dagen har varit väldigt bra. hade endast hade endast två lektioner. efter skolan gick jag och isak till gymmet var där en timme kanske. senare gick vi hem till mormor och morfar på en fika. De bjöds på våfflor och sen till efterrätt saft, kaffe och munkar. super smaskit! nu på kvällen kollade vi på sveriges mästerkock. Rätt som vann tycker jag. har hunnit prata lite med mamma nu när jag kom hem också. mysigt. Som vanligt så kommer det en torsdag efter en onsdag. då vi i vanliga fall har en super lång dag i skolan. men som tur är så har vi bara tre lektioner imorgon. De var allt för mig. godnatt på er!
min fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0