länge sen sist

kan väl börja med ett hej. var ett tag sedan jag skrev sist. men fick lite tid över nu när jag ligger hemma och är magsjuk. inge kul alls. gick iallafall till skolan med isak. fick nemligen somsällskap inatt. vilket var mysigt till en början då jag senare spyde. var där i cirka två timmar innnan jag mådde för dåligt och gick hem. kul så längd de varar. nu har jag tagit plats i sängen och ligger förmodligen här resten av kvällen. får se om jag sätter på en film eller så. isak kom även precis förbi med en ny deo till mig och proviva gulkiwi!!!!! åh va jag älskar den och isak såklart! så himla omtänksam! de var allt för mig. Bilden nedan är från idag.
jag, christoffer, anton och oscar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0