längtan är stor

hallå! har haft lite ont om tid till att skriva den här veckan. Men de kan ju absolut bero på att vi har matte, psykologi och historia prov + en uppsats och en muntlig redovisning att göra på tre dagar. tufft men de går. iallafall så har jag för mesta dels pluggat dem senaste dagarna. men jag har även övningskört alla dagar sen i söndags så de rullar på nu kan man väl säga. för övrigt så är jag faktiskt legid på fredag vilket ska bli skit skönt! imorgon får jag ialafall tid över att umgås med min pärla vilket ska bli jätte kul. vi ska även spendera hela helgen tillsammans. ensamma ute på isaks land. ska bli jätte mysigt. nu ska jag snart sova. sov gott!
idag är de även en månad kvar tills jag och isak faktiskt sitter i en varsin solstol på kreta. shit va jag längtar!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0